sâmbătă, 7 februarie 2015

Jurnalul unei femei simple


Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astăzi: 07.02.2015, ora 16:17
Afară: ploua incet
Sunt imbrăcată: pantaloni gri si o bluza roz cu negru
Ma gandesc: ca trebuie sa verific ce seminte am ramase de anul trecut, sa fac lista de cumparaturi pentru anul asta.
Am învăţat: ca rabdarea e un mare har
Sunt recunoscătoare pentru: oamenii de la care am ce invata
Mi-e dor: de munca in gradina
In bucătărie: ma asteapta vasele sa le spal.
Citesc: chestii tehnice legate de vanzari online
Astept/sper: sa termin ce lucrez acum si sa revin la proiectul magazin
Ce mai mesteresc: cos un tablou cu sigla firmei la care lucreaza sotul meu
Ascult: cum pocnesc lemnele in soba
În casa: e cald si liniste. Copiii dorm
În gradina: e frig si umezeala
Azi: sunt fericita
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa-mi fac planuri si socoteli si liste
Saptamana care a trecut: m-am enervat cu un furnizor de materie prima. Sunt inca foarte putini vanzatori ok in tarisoara noastra.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam in casa, sa lenevim si daca apuc, imi instalez Heroes si ma joc un pic
Saptamana viitoare: trebuie sa termin tabloul si sa-l duc la inramat
O imagine pentru astazi: de fapt este de fix acum un an:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu